Často kladené dotazy (Frequently Asked Questions):

lipno-windsurfing.cz

Často kladené dotazy (Frequently Asked Questions):

Protože se mnoho dotazů ze strany našich zákazníků a uživatelů webu často opakuje, zahrnuje tato rubrika ty nejčastější z vašich otázek a odpovědí na ně. Pokud byste zde nenalezli odpověď na váš konkrétní dotaz, můžete nám napsat e-mail, či využít formuláře pro dotazy.

 

Jak je to s posíláním zboží na Slovensko?
- Zasílání na Slovensko je možné, v současné době využíváme přepravní společností Geis a Toptrans, které umí jednak doručit zásilku na Slovensko, umí také případně vybrat dobírku. Cena za tuto službu je ale o dost vyšší než v rámci České Republiky, s tím je bohužel nutno počítat.
Platbu za zboží můžete provést:
1) Dobírkou, kterou vybere přepravní služba při doručení zásilky - dobírka se vybírá v €, přepočítaná kurzem, u Toptransu dle kurzovního lístku www.vub.cz ze dne kdy zboží překračuje hranice, Geis používá kurz ČNB z prvního dne v měsíci. Celková částka dobírky se skládá z ceny zboží a ceny přepravného a doběrečného.
2) Bankovním převodem předem v Eurech, podle aktuálního kurzu ČNB (www.cnb.cz). SEPA platba, IBAN: CZ3620100000002800104843, BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX, variabilní symbol zadejte číslo objednávky ID. Zboží bude odesláno po obdržení platby.
Další podrobnosti a ceny jsou uvedeny zde.


Co dělat v případě, kdy mě dopravce nezastihne doma?
- Zásilka službou "Balík do ruky" České pošty, je v případě nezastižení adresáta uložena na poště po dobu 7 dnů. Pokud si ho adresát v této lhůtě nevyzvedne, vrací se pak zpět odesílateli. V případě nezastižení adresáta je pošta povinna zanechat na místě oznámení o uložení zásilky, bohužel se však občas stane, že toto oznámení nezanechají a adresát pak neví, že na něj čeká na poště balík. Proto prosíme, pokud máte objednávku, která v seznamu Vašich objednávek má příznak "zboží odesláno" (o tom, že byla odeslána posíláme informační mail !!), s udáním datumu odeslání a Vám během několika (2-3) dní nic nedorazí, zeptejte se na své poště, jestli tam tu zásilku nemáte, předejdete tak možnému vrácení zásilky a zbytečnému prodloužení dodací lhůty.
- V případě doručování přepravními službami Geis nebo Toptrans je doručující řidič povinnen se s Vámi předem telefonicky spojit a domluvit se na konkrétních podmínkách doručení. Tuto službu si platíte a je povinností dopravních služeb takto postupovat! Pokud se tak nestane, důrazně si stěžujte na svém depu Geis nebo Toptrans!
Děkujeme za pochopení, další podrobnosti a ceny jsou uvedeny zde.


Jak postupovat v případě reklamace?
Podrobnosti o vyřizování reklamace jsou popsány v obchodních podmínkách, bod 7) Práva z vadného plnění,  zde. Můžete také využít formulář (na konci Obchodních podmínek).


Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě. Jak mám postupovat?
Podmínky pro vrácení zboží jsou popsány v Obchodních podmínkách, bod 5) Odstoupení od kupní smlouvy zde.
Nejrychlejší postup je následující:
- nevyhovující zboží pošlete s odstoupením od kupní smlouvy (můžete použít formulář na konci obchodních podmínek), na adresu dodavatele na vlastní náklady (ne na dobírku!)
- dodavatel Vám pošle e-mailem dobropis (pdf), který si vytisknete, podepíšete, vyplníte Vaše číslo účtu a naskenovaný jej pošlete zpět
- po doručení vyplněného dobropisu obdržíte vrácenou částku do 14 dnů na Váš účet

Je možné telefonicky dohodnout i jiný postup, např. osobní vrácení zboží, výplata peněz v hotovosti atd.
V každém případě je ale nutný potvrzený dobropis a zboží musí být nepoškozené a bez známek používání.


Odpovídají barevná provedení obrázkům u zboží? Jak objednat určitou barvu v případě víc obrázků v různých barvách?
Barevné provedení nemusí vždy přesně odpovídat skutečnosti, u některého zboží je barva v popisu, ale jestliže chcete mít jistotu, zeptejte se formulářem (na stránce detailu zboží dole pod záložkou "Váš dotaz"). Odpovíme co nejdřív. Nebo zboží objednejte a dotaz nebo požadavek napište do poznámky na konci objednávky. Budeme Vás telefonicky kontaktovat a objednávku upřesníme.


Poukaz na kurz windsurfingu:
Dotaz:
Dobrý den, chtěla bych darovat poukaz na kurz windsurfingu. Nevím ale ještě přesný termín. Je možné u Vás koupit poukaz a nechat termín "otevřený". Termín bych upřesnila alespoň týden dopředu.
Odpověď:
Ano, děláme tak to běžně, jen to musí být v červenci nebo v srpnu, přesný termín stačí domluvit telefonicky cca dva dny předem.


 

Váš dotaz

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
Copyright © www.lipno-windsurfing.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.lipno-windsurfing.cz