Často kladené dotazy (Frequently Asked Questions):

 Protože se mnoho dotazů ze strany našich zákazníků a uživatelů webu často opakuje, zahrnuje tato rubrika ty nejčastější z vašich otázek a odpovědí na ně. Pokud byste zde nenalezli odpověď na váš konkrétní dotaz, můžete nám napsat e-mail, či využít formuláře pro dotazy. 

Jak je to s posíláním zboží na Slovensko?
- Zasílání na Slovensko je možné, podrobnosti najdete zde. Cena za tuto službu je vyšší než v rámci České Republiky, s tím je bohužel nutno počítat.
Platbu za zboží můžete provést:
- Bankovním převodem předem v Eurech, SEPA platba, IBAN: CZ3620100000002800104843, BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX, variabilní symbol zadejte číslo objednávky ID. Zboží bude odesláno po obdržení platby.
Další podrobnosti a ceny jsou uvedeny zde.


Co dělat v případě, kdy mě dopravce nezastihne doma?
1) Česká pošta: zásilka službou "Balík do ruky" je v případě nezastižení adresáta uložena na poště po dobu 7 dnů. Pokud si ho adresát v této lhůtě nevyzvedne, vrací se pak zpět odesílateli. V případě nezastižení adresáta je pošta povinna zanechat na místě oznámení o uložení zásilky, bohužel se však občas stane, že toto oznámení nezanechají a adresát pak neví, že na něj čeká na poště balík. Proto prosíme, pokud máte objednávku, která v seznamu Vašich objednávek má příznak "zboží odesláno" (o tom, že byla odeslána posíláme informační mail !!), s udáním datumu odeslání a Vám během několika (2-3) dní nic nedorazí, zeptejte se na své poště, jestli tam tu zásilku nemáte, předejdete tak možnému vrácení zásilky a zbytečnému prodloužení dodací lhůty.
2) V případě doručování přepravními službami je doručující řidič povinnen se s Vámi předem telefonicky spojit a domluvit se na konkrétních podmínkách doručení. Tuto službu si platíte a je povinností dopravních služeb takto postupovat!
Děkujeme za pochopení, další podrobnosti a ceny jsou uvedeny zde.


Jak postupovat v případě reklamace?
Podrobnosti o vyřizování reklamace jsou popsány v obchodních podmínkách, bod 7) Práva z vadného plnění,  zde. Můžete také využít formulář (na konci Obchodních podmínek).


Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě. Jak mám postupovat?
Podmínky pro vrácení zboží jsou popsány v Obchodních podmínkách, bod 5) Odstoupení od kupní smlouvy zde.
Nejrychlejší postup je následující:
- nevyhovující zboží pošlete s odstoupením od kupní smlouvy (můžete použít formulář na konci obchodních podmínek), na adresu dodavatele na vlastní náklady (ne na dobírku!)
- dodavatel Vám pošle e-mailem dobropis (pdf), který si vytisknete, podepíšete, vyplníte Vaše číslo účtu a naskenovaný jej pošlete zpět
- po doručení vyplněného dobropisu obdržíte vrácenou částku do 14 dnů na Váš účet
Je možné telefonicky dohodnout i jiný postup, např. osobní vrácení zboží, výplata peněz v hotovosti atd.
V každém případě je ale nutný potvrzený dobropis a zboží musí být nepoškozené a bez známek používání.


Odpovídají barevná provedení obrázkům u zboží? Jak objednat určitou barvu v případě víc obrázků v různých barvách?
Barevné provedení nemusí vždy přesně odpovídat skutečnosti, u některého zboží je barva v popisu, ale jestliže chcete mít jistotu, zeptejte se formulářem (na stránce detailu zboží dole pod záložkou "Váš dotaz"). Odpovíme co nejdřív. Nebo zboží objednejte a dotaz nebo požadavek napište do poznámky na konci objednávky. Budeme Vás telefonicky kontaktovat a objednávku upřesníme.


Poukaz na kurz windsurfingu:
Dotaz:
Dobrý den, chtěla bych darovat poukaz na kurz windsurfingu. Nevím ale ještě přesný termín. Je možné u Vás koupit poukaz a nechat termín "otevřený". Termín bych upřesnila přibližně týden dopředu.

Odpověď:
Ano, děláme tak to běžně, v červenci a v srpnu většinou stačí přesný termín domluvit telefonicky cca dva dny předem, mimo hlavní sezónu raději dřív.


Potřebujete poradit ? Často kladené dotazy (Frequently Asked Questions):

Vaše jméno, příjmení, firma
Váš email
Váš telefon
Váš dotaz
     Více informací